FANDOM

Rusija-ikona Russiaball (ili Russian Federationball) velika je, pravoslavna i stronk countryball u Euroaziji i pokriva više glina na Earth-icon Earthball nego bilo koja druga zemlja. Rusija-ikona Rusija je obično jaka, ponosna i bolja u usporedbi sa svojim starim sovjetskim danima i poznata po stalnom suparništvu protiv američke ikone Pindosiyaball i Njemačka-ikona Germanyball i najgori neprijatelj (I noćna mora) je NATO-ikona NATOball , On može u svemir, a zapravo je prvi u svemir. Međutim, Russia-ikona Russiaball je grubo s USA-ikonom USAball i Turkey-icon Turkeyball. Ruska ikona Russiaball ima prilično dobre odnose s kineskom ikonom Chinaball, ali ne sviđa Japan-ikona Japanball. On voli (a ne homoseksualnu) slavensku obitelj i njegovu sestru Bjelorusija - ikonu Belarusball i njegovu prijateljicu Kazakhstan-ikonu Kazakhbrick. Russiaball je član G20 (grupe od dvadeset), klub formiran countryballs koji imaju 19 najvećih gospodarstava plus EU-icon EUball. Počinje biti prijatelj sa USAballom. On je i druga najveća vojna snaga na svijetu.