FANDOM

Bosna i Hercegovinaball, ili jednostavno Bosnaball je državna lopta u Balkanskom poluotoku, koja se nalazi u jugoistočnoj Europi.

Povijest Edit

Bosnalopta ima povijest punu ratova

Prvenstveno njegov otac Kraljevstvo Bosnelopta se skrivao i nikoga nije mogao naći, tako da je stvorio njegovo kraljevstvo i njegovu vlastitu religiju zvana "Crkva Bosanska" (t.j Bogomil) jer Katolici i Pravoslavci su bili previše dosadni. Kasnije Osmanskalopta je pronašao gdje živi i ubio ga, onda je postao najgori udomiteljski otac njegovom malom sinu, Bosnalopta. Onda je od njega napravio POLOVIČNO! kebab. Nakon toga Austro-Ugarskalopta uzela je Bosnaloptu od Osmanskelopte, i postao je njegov drugi i najbolji! udomiteljski otac, ali to je naljutilo Srbijaloptu i tako je započeo prvi svjetski rat. Na kraju Bosnalopta je bila savezna republika Jugoslavijalopte, ali je onda konačno pobjegla sa Hrvatskaloptom, Slovenijaloptom i Makedonijalopta, ali podijelila se na dva entiteta, Federacija Bosne i Hercegovine, koji je kebabski i hrvatski dio Bosne i Hercegovine, i Republiku srpsku, koja UNIŠTAVA kebab.

Govori se da Bosna i Hercegovinaball mrzi one koji nevole ćevape,sarmu,bosanksu kafu i burek.

Galerija Edit

Also on FANDOM

Random Wiki